Soffis blogg

Thursday, February 01, 2007

Lista igen!

Stina, jag lånar denna då så är vi kvitt! ;)

Favoritväska: Jag har en fin turkos sommarväska som jag gillar skarpt! Har iofs massor med väskor så jag minns nog inte ens alla ;)
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Blond (även kallad råttfärgad *s*)
Ögonfärg: Blå
Favoritfilm: Inside I´m dancing är den enda jag kommer på spontant. Beck gillar jag med.
Favoritskor: Mina svarta som man bara kliver i!
Drömjobb: Har inte blivit stor än ;)
Favoritkaffe: Dricker inget kaffe alls.
Sofi eller Ebba: Ebba, endast för det fina namnets skull!
Favoritstövlar: Gummistövlarna!
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Beror på plånbokens tjocklek ;) Men med tanke på min ekonomi så var det länge sedan jag köpte nåt. Ska dock shoppa lite i helgen.
Hur många skor har du: Kanske 10? jag är en väsktjej:p
Louis Vuitton eller Gucci: Jisses jag kan inget om mode!
Kilklack eller stilett: Hm, vanliga lågskor? *s*
TV-program: Cityakuten, Prison Break, Boston Public, Så ska det låta, På spåret...
Drömutseende: Eh? Jag är ju jag :D
Fulaste plagg i din garderob: Mina älskade söndriga Take Off mysbyxor!
Snyggaste plagg i din garderob: Det är nog den där fina 60-talsklänningen som jag inte vågat ha än ;) Funderar på att göra om den till en kappa.
Favorittidning: Må Bra, Hänt Extra & Vi Föräldrar *s*
Länder du varit i: Inte så många? Norden, England, Frankrike och Bulgarien typ.
Länder du vill till: Alla som återstår? Längtar till Irland och Skottland, Sydafrika, Asien. Tibet!
Favorithändelse i hela ditt liv: Edwins födelse, när jag träffade Pelle, när jag blev moster.
Drömbil: Våran SAAB 9-3 funkar bra för mig. Sån där är egalt för mig ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home