Soffis blogg

Friday, January 05, 2007

Utvecklingen..

går framåt, sakta men säkert. Tänker som ni säkert förstår på bebisen :) Var hos bm idag, allt var bra, magmåttet var samma som förra veckan och huvudet var lite mindre rörligt. Det verkar ju vara bra tecken på att det är på g snart. Man letar tecken som en galning nu. Kom ut nu bebis! Fick tid igen nästa fredag för ställningstagande, dvs de gör ett ultraljud och jag får träffa en läkare. Sedan bestämmer de om jag ska bli igångssatt eller få fortsätta gå på koll varannan dag. Men bebis ska vara här innan dess!
Vill helst inte bli igångsatt, vill att det ska starta av sig självt. Jag tror säkert det kommer göra det inom en snar framtid med.

Får sms, telefonsamtal och förfrågningar på lunar och msn varje dag om bebis är här. Jag vet att alla frågar av omtanke och jag kan inte bli sur eller så över det. Men jag lovar, alla kommer få veta när bebis är här, ingen kommer gå miste om den nyheten! Vi längtar också massor men det verkar nästan som alla andra längtar ännu mer *s* Fortsätt fråga ni, jag vet ju att det är för att ni bryr er :)
Puss & Kram
Tjockis-Soffi

0 Comments:

Post a Comment

<< Home