Soffis blogg

Tuesday, January 02, 2007

2006

.. har jag sammanställt i en liten lista, sånt som vi alla älskar :)

Årets bedrift: Parkera själv i garaget! Ja, skratta ni, men för mig var det en stor utmaning!
Årets beslut: Säga upp mig ifrån jobbet. Bästa jag gjort!
Årets kris: När vi var på väg isär i april :(
Årets nyhet: Vi ska ha barn!
Årets resa: Tenerifa (inställd) Paris. Den mot föräldrarskapet kanske var störst?
Årets höjdpunkt: Lars Winnerbäck live på Stångebro med Lisan :)
Årets plagg: Hela året: Luvtröjan. Sommar: Turkosa byxorna. Nu: Mysbyxor, svarta kjolen.
Årets högtid: Pelle 30 år!
Årets minus: Utbrändheten som drabbade alltför många nära och kära, nästan mig själv med.
Årets plus: Det på gravtestet den 1 maj ;)
Årets låt: Whos Da Man & Crazy
Årets viktkurva: - 5 kilo mellan mars och maj, - 2 kilo under sommaren samt + x kilo under graviditeten ;)
Årets inköp: Bilen och båten
Årets pryl/present: Digitalkameran *äntligen*
Årets bebisar: Tyra, Julia & Filip i februari, Nathalie, Saga & Stella i september, Isabella i oktober och Nora i december :D
Årets förlust: Kära vänners flytt. Lena till Gbg och Angela tillbaks till England.
Årets tv: Idol, Prison Break, Bonde söker fru & Boston Public
Årets föda: Pastasallad, persikor, gröna äpplen, mazariner, kexchoklad *s*
Årets fika: SARA!
Årets tjejgrej: Stockholm med mamma och systrarna den 22/4
Årets backupplan: Jobbade hos mamma
Årets motion: Innebandyturnering, rygg/bas på Friskis, Strömmen-promenaden, simning!
Årets tillskott: Lucaz!
Årets jubileum: 1 år i lägenheten, 4 år tillsammans

Well, det var mitt 2006 i punktform. Fyll gärna på i kommentarerna om ni kommer på nåt mer!

1 Comments:

At 1:32 AM, Anonymous Anonymous said...

Ja, men den var ju så bra. Summerade ju 2006 kanonbra. Hoppas också att ditt 2007 blir bra, men det blir det nog garanterat, med tanke på vad som mycket snart ska hända :) Kram

 

Post a Comment

<< Home